تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

اتحادیه اروپا، موتور جستجوی آمریکایی ( گوگل) را به نقض قوانین آنتی تراست محکوم کرد. قوانین آنتی تراست یک مجموعه خاص از قوانین طراحی شده برای اجازه رقابت عادلانه در بازار هستند. قوانین موجود در کشور و سطح فدرال و ژنرال دادستان ایالتی و فدرال سازمان مانند FTC (کمیسیون تجارت فدرال) اهمیت دارد. رایج ترین اتهامات در مورد آنتی تراست انحصارات و شیوه های کسب و کار ناعادلانه هستند.
به گزارش بلومبرگ مقامات کمیسیون اروپا می گویند که گوگل به طور خاص به تحریف نتایج به نفع خود و محدود کردن ناعادلانه رقبای خود پرداخته است.
رگولاتوری اتحادیه اروپا افزود، طیف گسترده ای از شواهد و اطلاعات وجود دارد که ثلبت می کند گوگل با اعمال فشار بر توسعه دهندگان بازار که بر روی پلت فرم های کمپانی گوگل کار می کنند، سبب تضعیف رقابت بازار با ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث شده است. این شرکت مانع از فروش دستگاههای هوشمند مجهز به سیستمعامل های رقیب که مبتنی بر سرویس اندروید هستند، شده است.
در نتیجه اتحادیه اروپا در بیانیه ای گوگل را به نقض قوانین ضد تراست متهم کرده است. آنها اعلام کرده اند که ما اعتقاد داریم   نوآوری و بهبود محصولات در بازار با استفاده از طرح های پیشنهادی برای توسعه دهندگان اروپایی به توسعه رقابت کمک خواهد کرد،- نمایندگان گوگل در پاسخ به اظهارات این هیئت بررسی اعلام کردند، در حال حاضر در حال بررسی این موارد هستیم و در آینده ای نزدیک تصمیم نهایی خود را اعلام خواهیم کرد.

برچسب هاgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی بدون راننده گوگل از تابستان امسال وارد خیابانها می شود