ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ مرداد

چندی پیش در سایت ها و مجله های رسمی ایران با خبری با تیتر «جزییات اینترنت نامحدود در ایران» مواجه شدیم. این در حالی بود که تصمیم بر «ارائه‌ی اینترنت نامحدود» با ارائه‌ی جدولی شکل گرفت که قیمت‌گذاری آن، بر اساس معیار حجم صورت گرفته بود و اینترنت بر اساس محدودیت حجم مصرفی قیمت‌گذاری می‌شد.
حال با انتشار خبری، اجرای مصوبه‌ی تعرفه‌های جدید اینترنت، موسوم به تعرفه‌های اتصال محور که پیش از این در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب رسیده اما هنوز ابلاغ نشده بود، به دستور وزیر ارتباطات متوقف شد.
روز گذشته محمود واعظی در صفحه ی رسمی اینستاگرم خود نوشت: «با توجه به اینکه پیشنهاد مطرح شده در خصوص تعرفه‌های اینترنت ثابت مبتنی بر اتصال، مورد استقبال کاربران ایرانی قرار نگرفته و همچنین این مصوبه هنوز مراحل اداری و ابلاغ را طی نکرده و اجرایی هم نشده است، قرار شد، اجرای آن متوقف شود. دستور داده‌ام تا کمیته‌ی بررسی تعرفه‌ها، مجددا پیشنهادی را با رعایت منافع و مصالح کاربران تهیه و ارائه نماید.» حال باید منتظر ماند تا کمیته‌ی بررسی تعرفه‌ها طرح دیگری را که بتواند رضایت میلیون‌ها کاربر ایرانی اینترنت را جلب نماید، اتخاذ نمایند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه