ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ خرداد

به گزارش شرکت مخابرات ایران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای ۲۳ طرح کلیدی در حوزه دولت الکترونیک تا پایان سال خبر داد.
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به دستور ویژه رئیس جمهور برای تکمیل دولت الکترونیک تا پایان امسال گفت: زیرساخت دولت الکترونیک تقریبا تکمیل شده و مصادیق آن هم دیده شده است.
وی پرداخت وام‌های یک میلیون تومانی در ایام کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری را مصداقی از تحقق دولت الکترونیک دانست و افزود: نکته‌ای که در تحقق دولت الکترونیک ضرورت دارد همکاری دستگاه‌ها برای الکترونیکی کردن اصلاح فرآیندهایشان است.
آذری جهرمی گفت: این در حوزه عملکرد وزارت ارتباطات نیست، اما به واسطه جانشینی شورای اجرایی فناوری اطلاعات که مسئولیتش با وزارت ارتباطات است مسئولیت هماهنگی این حوزه در سایر دستگاه‌ها با ما است.
وی افزود: دو هفته پیش رئیس جمهور به ۱۰ دستگاه ۱۰ دستور مهم دادند و از آن‌ها خواستند که ظرف یک ماه یک اقدام کلیدی در حوزه دولت الکترونیک انجام دهند.
وزیر ارتباطات گفت: هدفگذاری ما به ثمر رساندن ۲۳ طرح کلیدی در دولت الکترونیک تا پایان سال است که امیدواریم محقق شود.
آذری جهرمی افزود: مقاومت برخی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در برابر تغییر زیاد است که امیدواریم با تذکرات و دستورات رئیس جمهور این موانع هم برطرف و دولت الکترونیک محقق شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه