ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ فروردين

رئیس دانشکده پست و مخابرات با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب دیگر دانشکده در سال گذشته اجرایی کردن تفاهم‌نامه مشترک وزارت ارتباطات و ستاد کل نیروی‌های مسلح برای مهارت‌آموزی سربازان بود گفت: در اسفندماه سال گذشته مقام وزارت، تفاهم‌نامه‌ای با سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امضا کردند که در آن تفاهم‌نامه مقرر شد وزارت ارتباطات به ارتقا مهارت سربازان کمک کند تا افرادی که دوران سربازی خود را می‌گذرانند در حین خدمت وظیفه عمومی یک سری دوره‌های مهارتی را فرا بگیرند.
وی افزود: بر اساس این تفاهم وزارت ارتباطات متعهد شد برای نیروهای مسلح مربی تربیت کند و این مربیان وظیفه آموزش به سربازان را بر عهده بگیرند. ما امسال در دو نوبت آزمون تعیین سطح برای مربیان برگزار کردیم که مجموعاً حدود ۲ هزار نفر از پایوران نیروی مسلح در این آزمون شرکت کردند.
یزدانیان ادامه داد: نتایج آزمون‌ها را استخراج کردیم، کارنامه را صادر کردیم و بیش از دو برابر ظرفیت افراد حائز شرایط را دعوت به مصاحبه کردیم و برای پذیرفته‌شدگان دوره مربیگری برگزار کردیم که تا پایان سال برای حدود ۷۰۰ نفر مربی گواهی مربیگری صادر خواهیم کرد.
رئیس دانشکده پست و مخابرات تصریح کرد: این ۷۰۰ نفر هر کدام در طی یک سال می‌توانند به ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر سرباز آموزش دهند که همین امر می‌تواند موج گسترده‌ای در بین نیروهای مسلح به راه بیندازد و باعث ارتقا سربازان شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته فعالیت‌های جاری دانشکده هم استمرار پیدا کرد گفت: علاوه بر اینکه دوره‌های آموزشی بلندمدت خودمان را برگزار کردیم دوره‌ها آموزشی کوتاه‌ مدت هم امسال رونق زیادی داشت و دانشکده جایگاه خود را به‌ عنوان یک مرکز تأمین‌کننده‌ی نیازهای آموزشی کوتاه‌ مدت کارکنان وزارت ارتباطات و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه تثبیت کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه