ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ آبان

به گزارش ایلنا، شهردار زنجان گفت: پروژه‌ی فیبرنوری با همکاری ایرانسل با بیش از ۵۰ کیلومتر در زنجان اجرایی می‌شود.
مسیح‌اله معصومی در حاشیه‌ی آیین افتتاح نمایشگاه عملکرد آبان تا آبان در محل کارخانه‌ی کبریت زنجان با اشاره به مشارکت مردم و رسانه در مجموعه مدیریت‌ شهری گفت: برخی خبرنگاران با ایجاد حواشی مانع خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در شهر زنجان می‌شوند.
شهردار زنجان با بیان اینکه سازمانی که اهل کار باشد بی‌ادعا وارد میدان کار می‌شوند، ادامه داد: شهرداری زنجان به مشاوران حقوق پرداخت نمی‌کند.
به گفته‌ی معصومی، ایجاد مسیر تراموا برای توسعه‌ی آینده‌ی زنجان دارای نقش اساسی است اما ایجاد حواشی از طریق برخی افراد، شهروندان زنجان و رسانه‌ها باعث تعویق اجرای این پروژه می‌شود.
وی با اشاره به اجرای پیاده‌راه در مسیر هسته‌ی مرکزی شهر زنجان، گفت: شهرداری زنجان درصدد اقدامات ماندگار برای شهروندان در سطح شهر است.
وی، سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران دارای چالش‌های زیاد عنوان کرد و گفت: پروژه‌ی فیبرنوری با همکاری ایرانسل با بیش از ۵۰ کیلومتر در زنجان اجرایی می‌شود.
با اجرای فیبرنوری تمامی ارتباطات به سهولت در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ی پروژه‌ی افق در آینده نزدیک منعقد می‌شود.
معصومی، فاز توسعه‌ای میدان میوه و تره‌بار گلشهر زنجان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: پروژه‌ی ارگ، مهدوی از جمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری مهم بوده که سال‌جاری در سطح زنجان اجرایی شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه