موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

به نظر می رسد که گوگل به دنبال ساخت یک تبلت 7 اینچی برای ارایه در اواخر سال جاری میلادی باشد و البته تاکنون اطلاعات کمی درباره دستگاه جدید موجود است. فقط همین را می دانیم که سازنده آن احتمالاً هواویی بوده و میزان رم آن نیز 4 گیگ است.
تبلت فعلی گوگل به نام Nexus 6P نیز توسط هواویی ساخته می شود، پس ایده ساخته شدن تبلت گوگل توسط یک کمپانی چینی چندان هم دور از ذهن نیست. ضمن این که مدت زمان زیادی هم از عرضه نکسوس گذشته (نکسوس 9 در سال 2014 آمد) و آخرین تبلت 7 اینچی هم نکسوس 7 بود که در سال 2013 عرضه شد. همچنین در تاریخ سپتامبر 2015 گوگل تبلت 10 اینچی خود به نام Pixel C را ارایه کرد که از استانداردهای معمول بالاتر بود.
باید اشاره کرد که در کنفرانس اخیر IFA، شرکت هواویی تبلت اندروید 8.4 اینچی موسوم به MediaPad M3 را رونمایی کرد که صفحه با رزولوشن 2 هزار، رم چهار گیگ و حسگر اثرانگشت و دو دوربین 8 مگاپیکسل در جلو و عقب دستگاه داشت. همچنین این کمپانی تاکید زیادی روی کیفیت صدا داشت که به یک اسپیکر 1 وات ساخت Harman Kardon مجهز بود.
ایرادی ندارد که مشخصات فوق در یک گوشی با مارک گوگل باشد، اما این کمپانی معمولاً علاقه دارد که طبق روش خودش کار کند و به قول معروف امضای خودش را داشته باشد.

برچسب هاNexus 6PHuaweigoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Huawei می‌توانست تولیدکننده‌ی گوشی Google Pixel باشد