موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ بهمن

مایکروسافت این روزها در تدارک برگزاری مراسمی‌ در فصل بهار پیش روست تا از محصولات جدید خود که گفته می‌شود سرفیس گو 2 و سرفیس بوک 3 بخشی از آن خواهند بود، رونمایی کند.
طبق آخرین گزارش‌ها، در این محصولات تغییرات قابل‌توجهی به نسبت مدل‌های پیشین اعمال خواهد شد به طوری که احتمالا مایکروسافت از چیپست پنتیوم گلد (Pentium Gold) در دل سرفیس گو 2 استفاده خواهد کرد. همچنین، شنیده شده که در کنار آن، نسخه دیگری نیز مجهز به پردازنده‌های سری Core M شرکت اینتل عرضه خواهد شد.
اگر خاطرتان باشد مدل قبلی سرفیس گو نیز مجهز به چیپست پنتیوم گلد عرضع شد اما در بسیاری از بررسی‌هایی که روی این محصول صورت گرفت، نتایج نشان داد که این پردازنده چندان سریع عمل نمی‌کند. به نظر می‌رسد که اگر اینتل از چیپست Core M3 در نسل جدید این دستگاه استفاده کند، می‌تواند سرعت بیشتری را برای آن به ارمغان آورد.
با این حال، امسال تمرکز مایکروسافت بر ارتقای قابلیت‌های سخت‌افزاری سرفیس گو 2 معطوف شده و بعید به نظر می‌رسد که تغییری را در شکل ظاهری این محصول شاهد باشیم.
علاوه بر سرفیس گو 2، مایکروسافت امسال از سرفیس بوک 3 نیز رونمایی خواهد کرد. محصولی که گفته می‌شود به پردازنده‌های نسل دهمی‌شرکت اینتل و کارت‌های گرافیت سری کوآدرو انویدیا مجهز خواهد بود. همچنین، حداکثر میزان رم مورد استفاده در این دستگاه برابر با 32 گیگابایت عنوان شده و حافظه یک ترابایتی اس‌اس‌دی نیز در آن تعبیه خواهد شد.
برخلاف سرفیس گو 2 که بیشتر برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده، سرفیس بوک 3 برای حرفه‌ای‌ها و آن‌هایی که به دستگاهی پیشرفته و مجهز به سخت‌افزاری قدرتمند نیاز دارند رونمایی و عرضه خواهد شد. در واقع، مایکروسافت با این محصول قصد دارد تا به رقابت با مدهای مک بوک پرو شرکت اپل بپردازد.
شنیده‌ها در خصوص محصولات مورد انتظار در این کنفرانس زیاد است و برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که سرفیس ایرباد را نیز در این رویداد خواهیم دید. این محصول در ماه اکتبر رسما معرفی شد اما عرضه آن بنا به دلایل نامشخص به تعویق افتاد و گفته می‌شود که در این کنفرانس، زمان دقیق عرضه آن مشخص خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه