موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت

سال گذشته ال جی با عرضه G3 به عنوان پرچمدار خود سر و صدای زیادی به پا کرد، اما علاوه بر این گوشی مدل های ارزان قیمت و میان رده دیگری نظیر G3 Beat، G3 Stylus و G3 Vigor نیز روانه بازار شدند. به نظر می رسد این شرکت کره ای قصد دارد این رویه را در سال جاری نیز تکرار کند، چرا که خبرهایی از احتمال معرفی گوشی ارزان قیمت LG G4c به گوش رسیده است.
همانند G3 Beat، این نسخه نیز یک مدل ضعیف تر و جمع و جورتر نسبت به نسخه پرچمدار محسوب می شود. LG G4c از یک پردازنده اسنپدراگون 410، 1 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 720p، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می برد. در این گوشی از اندروید 5.0 با رابط کاربری UX 4.0 ال جی استفاده خواهد شد.
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این نسخه نیز از همان طرح نسخه پلاستیکی G4 در قسمت پشتی بهره می برد. همچنین اجزا و دکمه های تعبیه شده در این قسمت نیز مشابه می باشند.
هنوز مشخص نیست که G4c چه زمانی عرضه خواهد شد و یا اصلاً با همین نام معرفی می شود یا خیر.
از آنجایی که بسیاری از کاربران تمایل دارند از یک گوشی هوشمند با ابعاد جمع و جورتر استفاده کنند، امیدواریم ال جی راهی که سونی با گوشی های کامپکت در پیش گرفته را دنبال کند و نسخه های کوچکتر را با سطح سخت افزاری بالا روانه بازار کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون جدید LG با نام G4 به زودی معرفی خواهد شد