کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

Twitter در حال مذاکره با چندین شرکت دنیای تکنولوژی برای فروش سرویس خودش است. طبق گزارش‌های منتشر شده، Twitter با شرکت‌هایی چون Google و Salesforce مذاکراتی جهت فروش داشته است و احتمالا پیشنهاد خرید رسمی از سوی آنان دریافت کند. به نظر می‌رسد، مشتریان Twitter علاقمند به داده‌های تولیدی این شرکت از طریق ۳۱۳ میلیون کاربر فعال آن باشند. اگرچه  مذاکرات در حال انجام و گرم شدن است، اما هنوز از قطعیت آن نمی‌توان صحبت به میان آورد. در پی این رویدادها، سهام Twitter به میزان ۲۳ درصد افزایش داشته است.
در این میان نیز خبرهایی مبنی بر کناره‌گیری دو کارمند کلیدی این شرکت، شامل Andrew Adashek، رئیس بخش تلویزیون این شرکت، منتشر شده است.
بنابر اطلاعات به دست آمده، اعضای هیئت مدیره‌ی Twitter دید سرسختانه‌ای نسبت به فروش این شرکت دارند. این شرکت تلاش‌های زیادی از جمله ایجاد Social Video جهت افزایش کاربران و سود خود داشته است، اما رشد کاربران و سود این سرویس، در ۲ سال روی کار آمدن Jack Dorsey، متوقف شده است. درحالی که راه برون‌یافت از این شرایط برای Twitter، سخت و سخت‌تر می‌گردد، در ماه‌های اخیر بوده است که شایعات فروش این شرکت مطرح شده است.
یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی این شرکت، در ماه گذشته بیان داشته که هر پیشنهاد و راه‌حل درستی را مورد بررسی قرار خواهند داد. می‌توان این اظهار نظر را مرتبط با قضیه‌ی فروش این شرکت دانست.
حتی در آخرین تحول، شاهد تمایل خرید Twitter توسط Verizon بوده‌ایم. Verizonئی که به تازگی قصد خرید Yahoo را داشته است.

برچسب هاTwitterSale
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟