تکنولوژی
مصطفی طبری۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد

اپل واچ به عنوان یک محصول در حوزه سبک زندگی معرفی شده است. این ساعت هوشمند به لطف بهره مندی از سنسورهای مختلف می تواند برای علاقه مندان فیتنس نیز استفاده های زیادی داشته باشد. این سنسورها می توانند ضربان قلب، مسافتی که دویده اید، سرعت دویدن و میزان کالری مصرف شده شما را نشان دهند. اما بنظر می رسد این سنسورهای زیستی احتمالاً توانسته اند جان این مرد را نجات دهند.
کن رابسون 64 ساله در ویرجینیا زندگی می کند و قصد داشت برای دیدن پسرش به یک مسافرت برود. اما قبل از سفر وی احساس ضعف و سبکی سر داشت و به لطف اپل واچ متوجه شد که ضربان قلبش تا حد خطرناک 30-40 تپش در هر دقیقه پایین آمده است. این تعداد ضربان معمولاً در ورزشکاران المپیکی و هنگام استراحت دیده می شود.


وی خود را به اورژانس رساند و پزشکان به وی گفتند مشکوک به یک نوع آریتمی قلب تحت عنوان سندروم سینوس بیمار هستند. به لطف اطلاعات مرتبط به ضربان قلب در طی دو هفته گذشته که توسط اپل واچ ثبت شده بود، پزشکان فورا اقدامات لازم را انجام داده و یک دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب را به وی مصتل کردند.
اگر این اطلاعات توط اپل واچ ثبت نشده بود، پزشکان مجبور بودند برای یک هفته ضربان قلب وی را با یک دستگاه مونیتور کننده ثبت کنند. کسی چه می داند در این یک هفته چه اتفاقاتی ممکن بود رخ دهد!
رابسون می گوید: شاید اینکه بگوییم اپل واچ زندگی مرا نجات داد، کمی اغراق باشد. اما قطعاً می توانم اینطور بگویم که با این ساعت هوشمند کیفیت زندگی من خیلی زودتر از چیزی که باید، بهبود پیدا کرد.

برچسب هاApple WatchWatchApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید