تکنولوژی
مصطفی طبری۱۰:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۲ خرداد

Nest یک سازنده لوازم خانگی اتوماتیک می باشد که توسط گوگل خریداری شده و در هفته آینده یک کنفرانس مطبوعاتی خواهد داشت. Nest پیش از این Dropcam، یک شرکت تولید کننده دوربین های امنیتی خانگی را خریده بود. به گزارش سایت دروید لایف، تصاویری منتشر شده که یک دوربین امنیتی خانگی را نشام می دهد و Nest Cam نام دارد. این دستگاه در واقع نسخه باریک تر و براق تر Dropcam Pro می باشد.


در یکی از اسناد FCC که هفته گذشته منشتر شده بود، این مطلب عنوان شده بود که Nest قصد دارد در کنفرانس 17 جولای خود یک دوربین مجهز به فناوری بلوتوث را رونمایی کند. به گفته دروید لایف، این دوربین جدید ماه ها مورد تست قرار گرفته و ویژگی هایی نظیر استریم ویدیوهای فول اچ دی و تنظیمات آسان تر را در بردارد. جزئیات بیشتر در خصوص این دوربین در هفته ی آینده منتشر خواهد شد. این دوربین به فناوری Bluetooth LE 4.0 مجهز است که در واقع تنها تفاوت آن با Dropcam Pro محسوب می شود.


Droid Life می گوید Nest Cam تغییرات اساسی در اپلیکیشن Nest را نیز به دنبال خواهد داشت. رابط کاربری جدید به کاربران اجازه کنترل محصولات این شرکت را می دهد. امکان بررسی وضعیت آنها و حتی تماشای تصاویر جدید از دوربین های Nest یا مدل های قدیمی تر Dropcams به صورت زنده، فراهم شده است.
اگر این اخبار دقیق باشند، Nest Cam نخستین دوربین امنیتی خواهد بود که این شرکت پس از خرید Dropcam در ژوئن سال گذشته، عرضه می کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Nest پیدا کردن اتفاقات قابل توجه در دوربین های امنیتی را آسان تر کرده است