تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان

به روز رسانی : جمعه ، 12:32 بعد از ظهر ET: یکی از سخنگویان فیس بوک بیانیه ی زیر را در مورد گزینه ی جستجوی فیس بوک آماده کرده :
" ما در حال فراهم کردن راهی هستیم که مردم بتوانند در بین پست های افراد بگردند و جستجو کنند. شما میتوانید تنها دنبال پست هایی بگردید که قبلا در تایم لاینشان میدیدید . ."
فیس بوک میگوید این برنامه ای است که در آمریکا برای آی فون و دسکتاپ است و کاربران راهی آسانتر را برای گشتن بین پست های یک شخص درخواست کرده اند . این ویژگی و گزینه محدود است و تنها برای گروهی منتخب از مردم نشان داده میشود که بخشی از این برنامه اند . این شبکه ی اجتماعی بازخورد ها را بر اساس این پیلوت اصلاح کردند. برنامه ای برای ثبت نام رسمی اعلام نشده است . داستان اصلی به شکل زیر است .
به نظر میرسد که فیس بوک گزینه ی جدیدی خواهد داشت که به شما امکان جستجو در پروفایل اشخاص را میدهد  گرچه هنوز رسما اعلام نکرده است . اکساندر کافمن ، ویراستار بخش بیزینس huffington post اولین کسی بود که این ویژگی جدید را تشخیص داد . گزارشگر mashable میریام کرامر هم گزارش میکند که این ویژگی در اکانتش وجود دارد ، گرچه کارکنان دیگر در اکانتشان آن را نمیبینند .


کرامر در دنور ، کولودارو است  , و از آنجا گزارش میدهد و گفته که ممکن است قضیه این باشد زیرا فیس بوک اغلب ویژگی های جدید را در این نواحی امتحان میکند.
ویژگی جدید فیس بوک pic.twitter.com/srCfWKIXqt
در اکانت کرامر این موارد مشاهده میشوند :
برای مثال کرامر قادر بود که در صفحه ی پروفایلش کلمه ی mashable را تایپ کند و فیس بوک همه ی لینک های مربوط به مقاله های  mashable  را که او به اشتراک گذاشته بود ، نشان میداد . کرامر میگوید که این ویژگی در پروفایل های دوستانش هم کار میکند .
اگر او در پروفایلش کلمه ی DOG  (سگ) را تایپ کند فیس بوک همه ی پست ها و نظر های پروفایل را که در آن ها این کلمه آمده را خواهد آورد . mashable برای جزئیات بیشتری به فیس بوک رفته تا جزئیات بیشتری درباره ی این ویژگی جدید بدست آورد . و شاید این یک ویژگی جدید است که کمپانی در نواحی خاصی امتحان میکند یا یک ویژگی بزرگتر که به زودی ثبت خواهد شد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک صفحه های "سرمایه جمع کن" را وقف سازمان های بدون سود میکند