پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

به نظر می رسد مایکروسافت برنامه ای برای عرضه نسخه جدید باند در سال جاری ندارد و ظاهراً یک تیم را که برای سازگار کردن آن با ویندوز 10 تلاش می کردند نیز مرخص کرده است. برخی نیروهای داخل مایکروسافت اعلام کرده اند که عرضه یک محصول جدید در این زمینه فعلاً منتفی است و همان Band 2 به فروش می رسد. حتی اگر پس از آن برنامه ای برای ارایه یک محصول جدید باشد، پلتفرم آن ویندوز 10 نخواهد بود.
در عوض مایکروسافت روی پلتفورم Microsoft Health متمرکز شده است که ظاهراً روی تمام سیستم عامل ها (از جمله iOS و اندروید) کار می کند. این موضوع با خط مشی فعلی مایکروسافت (از جمله برای نرم افزار آفیس 365) همخوانی دارد. پلتفورم مایکروسافت هلث به کاربران کمک می کند تمرینات ورزشی، تغذیه و خواب خود را مانیتور نمایند.
مایکروسافت تلاش داشت باند 2 را یک جزء اصلی در پلتفورم خود در نظر بگیرد، اما اخیراً نقش آن را کاهش داده است. به نظر می رسد قرار است این شرکت اصالت نرم افزاری بودن خود را حفظ نماید، مگر این که با یک محصول شبیه Surface  ما را سورپرایز نماید. در پایان بد نیست اشاره کنیم قیمت اولیه باند 2 برابر با 250 دلار بود که هم اکنون به 175 دلار کاهش یافته است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پایان کار محصول Band شرکت Microsoft