موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲ مهر

گوگل در سه شنبه آینده یک رویداد برگزار خواهد کرد که انتظار داریم در جریان آن دو گوشی جدید خانواده نکسوس را معرفی کند. این دو گوشی براساس شایعات منتشر شده احتمالاًNexus 5X  وNexus 6P  نام خواهند داشت.
وب سایت اندروید پلیس تصاویری از بسته بندی دو گوشی جدید دریافت کرده که این نام ها را تایید می کند. بنظر می رسد ال جی مدل 5X و هواوی 6P را تولید خواهند کرد.
این سایت همچنین تصویری رندر شده و جدید از Nexus 6P را منتشر کرده که نمای کامل از گوشی را نشان می دهد. در این تصویر حسگر اثرانگشت در قسمت پشتی، سنسور بزرگ دوربین و طراحی مشابه نکسوس 6 قابل تشخیص است.


فروشگاه اینترنتی آمازون نیز لیستی از مشخصات Nexus 5X شامل نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 1080p و تراکم پیکسلی 423ppi منتشر کرده است.
همچنین گفته می شود Nexus 5X از یک دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون کوالکام با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.
احتمالاً اندروید 6.0 Marshmallow و باتری 2700 میلی آمپری را نیز در این گوشی شاهد خواهیم بود.
همانطور که می بینید این مشخصات سخت افزاری را تقریباً سال گذشته در نکسوس 6 هم دیده بودیم با این تفاوت که نکسوس 6 نمایشگر بزرگتری داشت.
هنوز مشخص نیست چرا گوگل نام های Nexus 5X و Nexus 6P را برای نکسوس های جدیدش انتخاب کرده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مقایسه دوربینNexus 5X و iPhone 6S