گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۱ فروردين

پس از سال‌ها اتکاء به چین برای تولید لوازم الکترونیکی با قیمتی پایین، ممکن است به زودی کارخانه‌ای در Silicon Valley مستقر در سان‌فرانسیسکو راه‌اندازی شود.
Tempo، تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی کم حجم، امروز اعلام کرد با تامین بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلاری به دنبال ساخت یک کارخانه‌ی "هوشمند" در این شهر است. این محل ۴۲ هزار فوت مربع خواهد بود و بر روی نرم‌افزار پیشرفته‌ی Tempo برای ایجاد فرایند تولید موثر و کارآمد قرار می‌گیرد که می‌تواند ابزارهای مقرون به صرفه را در یکی از گران‌قیمت‌ترین مکان‌ها برای زندگی ارائه دهد.
این شرکت می‌گوید فرایند تولیداتش که اجازه‌ی انعطاف‌پذیری و سرعت را به آن می‌دهد، دو مقوله‌ی حیاتی برای کارخانه‌هایی است که در پی بالا بردن تولید لوازم الکترونیکی مصرفی جدید با سرعتی شتابان هستند. Jeff McAlvay، مدیرعامل Tempo گفت آن‌ها محصولاتی از راکت‌ها گرفته تا دیوایس‌های پزشکی و ماشین‌های اتوماتیک می‌سازند، امروزه شرکت‌های پیشرو برای معرفی سریع‌تر ایده‌ها و تفکراتشان به بازار با هم مسابقه می‌دهند. با این حال ابزارهایی برای طراحی و تولید سخت‌افزارها پس از ده‌ها سال هنوز پیشرفت نداشته‌اند. وقتی نرم‌افزار جدیدی توسعه می‌یابد، نیازی به صبر کردن طولانی مدت یا تماس‌های تلفنی زیاد و ایمیل برای اینکه بدانید این کد کار می کند یا نه، ندارید. چراکه امروزه این تبدیل به تجربه‌ی روزانه‌ای از مهندسین الکترونیک شده است.
کارخانه‌ی جدید پنج خط تولید خواهد داشت. درآمد Tempo سال قبل ۵۰۰ درصد رشد داشت. با این پول جدید، این شرکت تصمیم دارد تعداد کارمندانش را از ۶۰ به ۱۰۰ نفر برساند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه