موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

به تازگی اخبار جدیدی در مورد پرچمدار جدید Apple منتشر شده است. لازم به ذکر است محصول جدید نه تنها پرچمدار کمپانی بلکه محصولی در بیستمین سالگرد تاسیس Apple خواهد بود. این منبع چینی ادعا می‌کند به دلیل انتشار این محصول در سالگرد کمپانی، به احتمال زیاد بدون هیچ عددی و تنها با نام iPhone Plus ارائه خواهد شد. اما تاکنون این اخبار به صورت رسمی تایید نشده است.
از جمله مزایا و ویژگی های برجسته ی این محصول  صفحه نمایش OLED با اندازه‌ 5.8 اینچی، پردازنده ی 6 هسته ای Apple A11 Fusion، سه گیگابایت رم و 64/256 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی است. بر اساس این خبر، محصول جدید iPhone به سیستم شارژ بی سیم مجهز است که به عنوان یکی از جدید ترین تکنولوژی ها در میان کاربران شناخته می شود. البته گویا هدفون بی سیم نیز به همراه محصول ارائه خواهد شد.
به احتمال زیاد رنگ های جدیدی نیز به تنوع رنگی این محصول اضافه شده است، اما آن چه که واضح است وجود سه رنگ استاندارد برای این محصول است. iPhone 8 به زودی در دسترس تمام کاربران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. توسعه دهندگان قصد دارند تا در ماه سپتامبر از این محصول رونمایی کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه