موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

کمپانی سونی به تازگی پرچم دار خود یعنی Xperia Z3را روانه بازار کرده است . اما خبر ها از ورود نسل بعدی این اسمارت فون به بازار را  میدهد!
دیروز خبرهایی از Xperia Z4, Xperia Z4 ultra ,Xperia Z4 compact ,Xperia Z4 Tablet منتشر شده است که باهم به مرور آن ها میپردازیم.
Xperia Z4
پرچم دار سال آینده سونی خواهد بود و به گفته بعضی ها شارژر بدون سیم سونی با این اسمارت فون وارد بازار میشود. از مشخصات این دستگاه حذف پوشش درگاه های کارت حافظهمیباشد که برای جلوگیری از نفوذ آب بوده است اما همچنان این اسمارت فون ضد آب خواهد بود و گواهی Ip68 را دارا خواهد بود . پردازنده این اسمارت فون اسنپ دراگون 810 و رم 4 گیگابایتی حافظه داخلی 32 گیگابایتی جزو تغییرات این اسمارت فون خواهد بود .
Xperia Z4 ultra
این دستگاه نسبت به نسل قبل خود زیاد تغییرات نخواهد داشت ، صفحه 6.4 اینچی مثل نسل قبل. اما کیفیت آن QHD خواهد بود با 2560*1440 پیکسل که از نسل سابق با کیفیت تر خواهد بود.
Xperia Z4 compact
این دستگاه ثفحه نمایش 4.6با کیفیت FHD خواهد بود . این هم مث  Xperia Z4 ultra با نسل سابق از لحاظ اندازه فرقی ندارد فقط از نظر کیفیت بهبود یافته است.
Xperia Z4 Tablet
این تبلت دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی و با کیفیت 3840*2160 پیکسلی خواهد بود بلندگو استریو ، پردازنده اسنب دراگون 810 رم 4 گیگابایت ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی خواهد داشت.
تمام اطلاعات بالا در حد حرف میباشد اما اگر حقیقت داشته باشد سونی در سال 2015 رقیب خیلی سختی برای بقیه کمپانی ها خواهد بود

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به روز رسانی سونی اکسپریا Z2 ، Z3 به آندروید 6.0.1 (مارشملو)