ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

دهمین نمایشگاه الکامپ استان گیلان روز گذشته در سالن دایمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه‌ی آزاد انزلی، خاتمه یافت.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان در حاشیه‌ی برگزاری این مراسم به خبرنگاران گفت: برپایی هر نمایشگاهی دارای نقاط ضعف و قوت منحصر به خود است که با بررسی نواقص و رفع آن می‌توان دربرگزاری هرچه بهتر دوره بعد آن نمایشگاه اقدام کرد.
فرشید بخشی‌نژاد افزود: با مساعدت و حمایت حامیان توانستیم این نمایشگاه را با بهترین کیفیت برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تفاوت برگزاری دهمین دوره این نمایشگاه با سایر دفعات، برگزاری آن در منطقه‌ی آزاد و در راستای استفاده از ظرفیت‌های این منطقه برای معرفی و عرضه‌ی محصولات تولیدی به مشتریان بود.
بخشی‌نژاد خاطرنشان کرد: با بررسی نقاط ضعف و رفع نواقص این نمایشگاه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر یازدهمین دوره آن انجام می‌شود.
دهمین نمایشگاه الکامپ استان گیلان در سالن دایمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه‌ی آزاد انزلی درقالب 50 غرفه و با حضور شرکت‌های کامپیوتری، خدمات اینترنتی، سیستم‌های اداری، امنیتی و تصویری و تجهیزات فروشگاهی با هدف نمایش و عرضه‌ی مستقیم دستاوردهای بخش خصوصی حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به شرکت‌ها و نهادهای دولتی و کارخانه‌های بخش خصوصی، شامگاه دوشنبه 22 شهریور گشایش یافت و تا 26 شهریور از ساعت 16 الی 22 برای عموم مردم قابل بازدید بود.
همچنین درمراسم اختتامیه‌ی این نمایشگاه با اهداء تندیس دهمین نمایشگاه الکامپ و لوح تقدیر، از حضور شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران تقدیر به عمل آمد.
معافیت مالیاتی 20 ساله از تاریخ بهره‌برداری انواع فعالیت‌های اقتصادی، آزادی کامل ورود و خروج سرمایه، آزادی مشارکت سرمایه‌گذار خارجی تا سقف 100 درصد و معافیت گمرکی برای ورود مواد اولیه، قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز کارخانه‌ها، فعالیت بورس کالای منطقه، اجرای کالای همراه مسافر و اعمال قانون ارزش افزوده برای کالاهای ساخته شده در منطقه‌ی آزاد به داخل کشور از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی تولیدی در منطقه‌ی آزاد انزلی است.

برچسب هاElecompGilan
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان آغاز به کار کرد