تکنولوژی
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت

کمپانی وارپ ارتباطات به تازگی با ساخت دستگاهی، به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن رایحه گیاهان . میوه های مختلف همچنین عطر های دلخواه را خواهد داد اطلاعات دقیق در سایت رسمی این شرکت بیان شده است.

ژنراتور بو

این دستگاه سورانو نام گرفته است و کارتریج عطر مبتنی آرومات های پایه می توانند با ترکیب بوی دلخواه را با استفاده از یک دستگاه پلاستیکی کوچک در فضاپخش کند.   در حال حاضر فقط 12 عطراز میوه های مختلف، حتی یک مدل کوکتل در این دستگاه قابلیت پخش دارد.متاسفانه سازنده این دستگاه مدت زمان عمر یک کارتریج را مشخص نکرده است.
ایده این دستگاه متعلق به یک استادی از دانشگاه هاروارد بنام دیوید ادواردز و شاگرد او راشل فیلد می باشد این دو شرکت خود را مشترکا در سال 2013 افتتاح کرده اند.

کاربرد

کاربر با نصب اپلیکیشن oNotes  بر روی دستگاه خود می تواند، بوی منتخب از پالتی از چندین عطر که به اشکال متنوعی قابل ترکیب هستند، تولید کنند. در حال حاضر این دستگاه تنها
برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل iOS قابل استفاده است. این پیام سپس به سختافزار oPhone ارسال شده که میتواند بو را بازسازی کند.


همچنین میتواند عطر دلخواه فرد را همزمان با زنگ زدن ساعت گوشی یا در زمان ورود پیام متنی از سوی فرد خاص پخش کند.
هزینه خرید این دستگاه  149.95 دلار و قیمت یک کارتریج - 19.95 دلار می باشد. دستگاه و کارتریج ، در حال حاضر آماده ثبت سفارش می باشند.

برچسب هاoNotesoPhoneiOS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد