ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ آبان

به گزارش ایلنا، شرکت‌ تپسی به رانندگان فعال در این شرکت‌ اعلام کرده‌است: پیرو انتشار خبر سهمیه‌بندی بنزین و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و‌ تایید وزارت کشور؛ سهمیه‌ی بنزین به رانندگان تاکسی‌های آنلاین تعلق می‌گیرد. بنابراین بدون نگرانی به سفرهایتان ادامه دهید.
در این اطلاعیه آمده است؛ جزئیات این موضوع شامل شرایط دریافت سهمیه و نحوه تخصیص آن به رانندگان تاکسی‌های آنلاین، متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین با توجه به اختصاص سهمیه به تاکسی‌های آنلاین، قیمت سفرها تغییری نخواهد کرد.
شرکت اسنپ نیز در اطلاعیه‌ای جداگانه به رانندگان خود اعلام کرده است؛ با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، خوشحالیم به اطلاع برسانیم به رانندگان تاکسی های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد.
از ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی های اینترنتی بر اساس کارکرد ماه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می گردد.
جزئیات اجرایی این طرح در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد گردید.
همچنین نرخ کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی هیچگونه تغییری نداشته و کاربران راننده می‌توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه داده و روزهای پر درآمدی را با توجه به افزایش درخواست‌ها تجربه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه