کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

با به پایان رسیدن ماجرای خرید Twitter، این شرکت در حال حاضر به دنبال راهی برای رفع ضرر و زیان‌های خود با ایجاد کسب‌وکاری سود‌آور است. شرکت مذکور در۳ ماهه‌ی سوم درآمد بیشتری نسبت به انتظار Wall Street داشته است. این شرکت همچنین حدود ۹ درصد از کارکنان خود را اخراج نموده است تا بتواند از نظر تراز مالی قدری خود را شرکتی درحال توسعه نشان دهد و Wall Streetئی‌ها را از خود راضی نگه دارد. اما تمام تلاش‌های صورت گرفته، آنها در فصل کم کاری قرار دارند و هدف این شرکت از اخراج کارکنانش فروش، بازاریابی و مشارکت بیان شده است.
بنابر گزارش Twitter، در ۳ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری، سود حاصل در هر سهم این شرکت ۱۳ سنت و درآمد آن ۶۱۶ میلیون دلار بوده است. همچنین این شبکه‌ی اجتماعی در این مدت موفق شده میزان کاربران خود را به۳۱۷ میلیون کاربر افزایش دهد. این در حالیست که تحلیل‌گران سود این شرکت را ۹ سنت در هر سهم و درآمدی در حدود ۶۰۶ میلیون دلار به همراه ۳۱۵ میلیون کاربر برای آن در نظر گرفته بودند.
بعد از فراز و نشیب‌های فراوان، سهام Twitter در بازارهای تجاری نسبت به سال قبل ۵ درصد افزایش یافت. به هر روی، با استانداردهایی که از Twitter سراغ داریم این نوسانات خیلی به چشم نمی‌آیند، اما آن را قطعا می‌توان نفسی تازه برای تیم اجرایی این شرکت و کارمندان آن دانست.

برچسب هاTwitter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

توئیت‌ها در نتایج جستجو گوگل در موبایل