ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

یک فعال بازار سیم‌کارت‌های تلفن همراه با اشاره به اختلال‌ها در سیستم خدمات مشتریان اپراتور همراه اول، از ادامه‌ی اختلال در روند ارائه‌ی برخی از خدمات مانند نقل‌وانتقال سند سیم‌کارت، خریدوفروش، اعلان سرقت و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ها خبر داد.
غلامحسین اظهری در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به قطع بودن برخی سیستم‌های خدمات مشتریان اپراتور اول در برخی دفاتر خدماتی اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری تا روز (۸ اردیبهشت) شبکه‌ی سرویس‌دهی خدمات مشتریان همراه اول قطع‌ شده است و ارائه‌ی برخی سرویس‌های خدماتی مربوط  به این اپراتور در دفاتر خدماتی عملاً غیر ممکن است.
اظهری با بیان اینکه در حال حاضر عملاً بسیاری از نیازهای مشترکان در رابطه با سیم‌کارت‌های‌شان بدون پاسخ مانده است گفت: هر چند در حال حاضر برخی از خدمات مانند تعویض سیم‌کارت و پرداخت قبض انجام می‌شود اما برخی خدمات مشتریان اعم از نقل‌وانتقال سند سیم‌کارت، خریدوفروش، اعلان سرقت و فعال‌سازی خطوط در سیستم خدمات همراه اول قابل انجام نیست. همچنین در همین چند روز ما حدود ۳۰ مورد اعلان سرقت از سوی مشترکان داشتیم که متأسفانه به دلیل عدم ارتباط قابل‌پیگیری نبودند، امری که می‌تواند باعث شود تا فضا برای سوء استفاده‌ها از خطوط سرقتی فراهم شود.
وی با اضافه کردن این نکته که شبکه سرویس‌دهی خدمات همراه اول برای ساعاتی فعال شد اظهار کرد: در همین یکی دو ساعت که سیستم فعال شد، ما چند مورد فعال‌سازی سیم‌کارت را برای مشتریان انجام دادیم که متأسفانه همگی آن سیم‌کارت‌ها سوختند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه