کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

تعداد اپراتورهای مهم بی‌سیم ایالات متحده‌ی آمریکا از ۴ به ۳ کاهش یافت. Sprint و T-Mobile اعلام کردند که تمایل به ادغام در یکدیگر را دارند. نیاز است این ادغام توسط رگولاتورها و سهامداران به تائید برسد.
شرکت ترکیب شده در Bellevue Washington مستقر خواهد شد و T-Mobile نامیده می‌شود. John Legere، مدیرعامل کنونی T-Mobile، شرکت ترکیب شده‌ی جدید را هدایت می‌کند، در حالیکه Mike Sievert، مدیر ارشد عملیاتی T-Mobile همچنان شغل حاضر خود را در شرکت جدید خواهد داشت و هم به عنوان رئیس فعالیت خواهد کرد.
مالک اصلی T-Mobile، شرکت Deutsche Telecom است که ۴۲ درصد سهام خود را حفظ می‌کند و مالک اصلی Sprint، شرکت SoftBank هم صاحب ۲۷ درصد سهام شرکت جدید خواهد بود، بقیه‌ی سهام بین سهامداران عمومی تقسیم می‌شود. مدیران عامل کنونی Sprint و SoftBank هم بر روی صندلی‌های هیات مدیره‌ی جدید خواهند نشست.
این دو شرکت می‌گویند با تصمیم جدید قادر به کاهش هزینه‌ها و بهره‌برداری از مزیت "اقتصاد بزرگ مقیاس" هستند. این دو شرکت رقبای اصلی خود، AT&T وVerizon را تعقیب می‌کنند، و این یکی شدن به آن‌ها کمک می کند تا آغاز توسعه‌ی نسل بعدی شبکه‌ی 5G را در سراسر ایالات متحده‌ی آمریکا تقویت کنند. این شرکت ادغام شده‌ی جدید نزدیک به ۱۰۰ میلیون مشتری خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه