سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

استدیوی بازی سازی آمریکایی Bethesda Softworks اعلام کرد، قصد دارد بازی Fallout 4 را به صورت واقعیت مجازی به علاقهمندانش ارائه کند.
برای اجرای این بازی کاربر نیاز به هدست واقعیت مجازی HTC Vive خواهد داشت. این هدست با دارا بودن قابلیت 360 درجه به گیمر این امکان را می دهد که در حالت ایستاده و یا حرکت، محیط بازی را به صورت کاملا واقعی احساس کند و با اشیا تعامل داشته باشد.
اما طرفداران این بازی بیکار نمی ماندند و حتما راهی برای استفاده از دیگر هدست های واقعیت مجازی موجود در بازار پیدا خواهند کرد. کاربران می توانند با نصب نرم افزار TrinusVR از این بازی لذت ببرند. TrinusVR گوشی اندروید شما را به کامپیوتر متصل می کند، به طوری که می توانید بازی های کامپیوتری مورد علاقه خود را به صورت واقعیت مجازی (VR) بازی کنید. این اپلیکیشن به منظور ارائه یک تجربه عالی بازی VR، از سنسورهای موجود در گوشی شما برای ردیابی سر استفاده می کند.
بازی Fallout 4 یکی از بازی های محبوب و معروف در ژانر آخرالزمان است. افراد این بازی با ساخت پناهگاه زیرزمینی، خود را از خطرات و موجودات خطرناک در امان نگه می دارند. در این پناهگاه آنان تلاش می کنند تا منابع مورد نیاز خود از جمله غذا، آب ، سلاح و برق را تامین کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه