سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

مایکل پاتر تحلیلگر شناخته شده و متخصص در زمینه بازی های رایانه ای، معتقد است که به احتمال زیاد بازی The Elder Scroll 6 در سال 2017 ارائه خواهد شد. وی گفت کمپانی Bethesda فقط می خواهد با تولید یک اثر جالب به صورت غیر منتظره توجه طرفداران خود را جلب کند. البته اگر چه مدیر این کمپانی این قضیه را انکار می کند.
پیش تر نیز پیت هاینز، یکی از مدیران این کمپانی، در گزارشی عنوان کرده بود، که اولا کار بر روی ساخت The Elder Scrolls Online تاثیری در سرعت پروژه نسخه بعدی نمی گذارد و ثانیا، قبل از تولید و عرضه بازی TES6، متخصصین این کمپانی 2 پروژه مهم دیگر را در دست تولید دارند و تا آن زمان برنامه ای برای ساخت نسخه جدید این بازی ندارد.
علاوه بر این، پیت هاینز افزود در حال حاضر به هیچ وجه اطلاعاتی در مورد نسخه جدید این بازی معروف وجود ندارد. بنابراین، وی با تجزیه و تحلیل سخنان خود، این نتیجه گیری را به طرفداران القا کرد که برای ارائه بازی در سال 2017 انتظار نکشید، اما می توان برای سال 2018 امیدوار بود.
با این حال مایکل پاتر می گوید به نظر من باز هم قرار است این بازی مانند نسخه ی قبل که سبب تعجب طرفداران شد در سال 2017 عرضه شود. سازندگان در نسخه قبل نیز عنوان می کردند که قصد ارائه بازی را به این زودی ندارند.
البته این ها همه حدس و گمان تحلیلگران است و برای دریافت خبر های موثق باید به انتظار اعلام رسمی کمپانی های بازی سازی نشست، زیرا نه فقط این بازی بلکه طی اعلام نمایندگان برخی از کمپانی ها، بازی های محبوب زیادی قرار است در سال 2017 اکران شوند.
 The Elder Scrolls مجموعه بازی ویدئویی به سبک اکشن و جهان باز، محصول استودیو بازی‌سازی Bethesda است و به وسیله Bethesda Softworks منتشر می‌شود. این سری بازی برای داشتن طراحی فوق‌العاده، جزئیات بسیار غنی دنیای باز آن و تمرکز بر روی روند بازی غیرخطی شناخته شده‌ است. شروع ساخت سری بازی از سال ۱۹۹۲ و در نهایت با ارائه اولین قسمت این سری با نام  The Elder Scrolls: Arena در سال ۱۹۹۴ برای سیستم عامل DOS منتشر شده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه