سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

کمپانی مشهور Blizzard در بیانه ای رسمی اعلام کرد قصد دارد در سالگرد بازی Overwatch آن را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار دهد. Blizzard معمولا به طرفداران خود هر چند یک بار، پیشنهادات رایگان جالبی را ارائه می کند که مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار می گیرد.
Blizzard چندی پیش اعلام کرد جشن بزرگی برای سالگرد این بازی برگزار خواهد کرد و جامعه ی جهانی گیمرها انتظار یک شگفتی جذاب را از بزرگترین توسعه دهنده ی بازی های ویدئویی داشتند. بنابراین اعلامیه، جشن سالگرد این بازی در تاریخ 23 می برگزار خواهد شد.
البته این کمپانی هنوز اهداف خود را در روز مراسم بازگو نکرده است، اما چیزی که واضح است علاقه مندان می توانند در تاریخ 23 می، بازی Overwatch را به صورت رایگان از سرورهای این کمپانی متناسب با نوع سیستم عامل خود دانلود و نصب نمایند. از نظر گیمرها، این کمپانی به مناسبت جشن سالگرد بازی، احتمالا شخصیت، حوادث و نقشه های جدیدی را به عنوان هدیه برای کاربران در نظر گرفته است. Blizzard عنوان بهترین کمپانی بازی سال را دریافت کرده است و Overwatch یکی از ده ها بازی برتر این کمپانی است که در جشن سالگردش به صورت رایگان ارائه می شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه