سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

کمپانی Bethesda در حال آماده شدن برای رونمایی از بازی تیراندازی جدید Prey می باشد. به همین منظور برای بر طرف کردن نقایص این بازی، تصمیم گرفته شده تا نسخه ی آزمایشی آن را منتشر نمایند. گیمرها از تاریخ 27 آوریل می توانند نسخه ی آزمایشی این بازی را به صورت رایگان دانلود نمایند و اشکالات آن را به سایت رسمی کمپانی اعلام کنند.
نسخه ی کامل این بازی در فروش رسمی Bethesda در تاریخ 5 می ارائه خواهد شد. در حال حاضر تنها کاربران کنسول های بازی Xbox One و PS4 قادر به چک کردن بازی خواهند بود، اما قرار شده در هنگام ارائه ی نسخه ی کامل، نسخه ی PC  نیز برای علاقه مندان ارائه گردد.
داستان بازی Prey از آنجایی شروع می شود که دانشمندی به نام مورگان یو که در ایستگاه فضایی به دام افتاده و بیگانگان در حال حمله به آن محل هستند. او علاوه بر استفاده از اسلحه، می تواند از مهارت خود برای تبدیل اشیا نیز استفاده کند.
Bethesda هم اکنون در حال پیش فروش نسخه ی اصلی بازی Prey می باشد. البته برای افرادی که نسخه ی کامل بازی را پیش خرید کنند جوایزی در نظر گرفته شده و از جمله ی آن ها بسته ی Cosmonaut Shotgun است که شامل یک اسلحه ی شات‌گان مخصوص و تعدادی آیتم می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه