اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

با پیشی گرفتن Instagram از Snapchat به علت تقلید از ویژگی‌هایش، این سرویس، شبکه‌های اجتماعی دیگری نظیر Pinterest را مورد هدف قرار داده است. Instagram در حال معرفی نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مربوط به Android و iOS خود است که توانایی ذخیره کردن و نمایش پست‌های ذخیره شده را دارد.
چنانچه شما قصد دارید ایده‌هایی برای سفر بعدی خود داشته باشید نیاز به وارسی تمام حافظه‌ی تاریخی خود را برای پیدا کردن منظره‌ای به یادماندنی ندارید. این ویژگی به شما اجازه می دهد به طور مستقیم پست‌هایی را به مجموعه‌های جدید اضافه نمایید و از طرفی موارد ذخیره شده را نیز سازماندهی کنید.
این مورد جدید قصد دو دل کردن طرفداران Pinterest را ندارد، اگرچه این نوع خدمات به وضوح بر روی مجموعه‌سازی متمرکز شده است. با این حال این توانایی جدید ممکن است کاربران گاه و بیگاه را که تنها جهت الهام گرفتن از Pinterest بازدید می کنند را به چنگ آورد.
پس اگر می توان با استفاده از Instagram ایده‌های کافی به دست آورد، چرا دچار زحمت می‌شوید؟
و البته این می‌تواند برای برنامه‌های تبلیغاتی حیاتی باشد. وقتی شما می‌توانید گروه ایده‌های خودتان را با ذخیره‌ی پست‌ها در داخل مجموعه‌هایی ایجاد کنید، ممکن است در آینده‌ی نزدیک امکان خرید و فروش این مجموعه‌ها نیز فراهم گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه