گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ دي

جاناتان لوین، از نسخه‌ی جدید نرم‌افزار LiberiOS رونمایی کرد که می‌تواند اولین jailbreak برای iPhone X را نصب نماید. علاوه بر محصول Apple، این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که سیستم‌عامل مورد نظر خود را بر روی دیگر دستگاه‌ها با سیستم‌عامل iOS 11.0-11.1.2، نصب نمایید.
برای ساخت نسخه‌ی جدید نرم‌افزار LiberiOS، لوین از یکی از ضعف‌های موجود در سیستم‌عامل گوشی هوشمند آیفون 10 استفاده کرده است. درعین‌حال، توسعه‌دهنده خاطرنشان می‌کند عملکرد جیلبرک تنها تا زمانی که دستگاه راه‌اندازی مجدد شود قابل‌ دسترس خواهد بود؛ یعنی پس از ریستارت دستگاه، مجدداً برنامه‌های اصلی کارخانه فعال خواهند شد.
این توسعه‌دهنده تأکید کرد نصب جیلبرک بر روی گوشی‌های هوشمند خطرات خاص خود را به دنبال دارد و به کاربران توصیه می‌کند تا قبل از جیلبرک گوشی، حتماً از اطلاعات موجود در آن، نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند. Apple به‌طور جدی با سازندگان جیلبرک مقابله می‌کند، این کار اجازه ی دسترسی کاربر را به فایل‌های سیستمی دستگاه خواهد داد و توسعه‌دهندگان نیز به‌ طور مداوم امنیت سیستم‌عامل را افزایش می‌دهند. البته Apple از جذب متخصصانی که بتوانند ضعف امنیتی سیستم‌های آن را شناسایی کنند استقبال می‌کند و آن‌ها را به استخدام شرکت در می‌آورد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه