موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

کمپانی Sony برای سه گوشی هوشمند از سری گوشی های مقرون به صرفه‌ی خود، سه به روزرسانی جدید منتشر کرده است. در به روزرسانی جدید ارائه شده، توسعه دهندگان بیش از 60 آسیب پذیری را که ممکن بود مورد سو استفاده ی سارقان اینترنتی قرار گیرد را کشف و حذف کردند.
لازم به ذکر است به روزررسانی برای گوشی های هوشمند کمپانی سونی، در شرکت گوگل توسعه داده شده است. به گفته‌ی کارشناسان بیش از 60 خطر امنیتی در نرم افزار پیدا شده که این پچ منتشر شده آن ها را از بین خواهد برد.
توصیه می شود دارندگان این سه مدل گوشی سونی، به روزرسانی را در اسرع وقت نصب نمایند تا از خطرات موجود در دنیای مجازی در امان بمانند. به روزرسانی اندروید به طور خاص برای سه گوشی هوشمند Xperia XA1، Xperia XA1 Plus و Xperia XA1 Ultra عرضه شده است. البته لازم به ذکر است، هنگام ارتقاء سیستم مشکل کوچکی وجود دارد.
واقعیت این است که به روز رسانی سیستم پس از مدت زمان نسبتا طولانی عرضه می شود و کاربر ممکن است پس از گذشت یک ماه سیستم عامل محصول خود را بروز نماید، در نتیجه در طی این مدت زمان، هکرها از نقاط ضعف سیستم استفاده کنند و اطلاعات محرمانه ی صاحبان گوشی های هوشمند را به سرقت ببرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه