تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير

به‌ زودی می‌توانید درب ماشین خود را با استفاده از یک سوئیچ هوشمند باز و بسته نمایید. به لطف توسعه‌ی تکنولوژی‌های هوشمند تا سال ۲۰۱۹، اکثر ماشین‌های موجود در بازار، مخصوصاً برندهای مشهور اتومبیل، به سوئیچ‌های هوشمند مجهز خواهند شد.
بر اساس گزارش منتشر شده، رانندگان با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود قادر به باز و بسته کردن درب خودرو و روشن نمودن آن خواهند بود. علاوه بر این بسیاری از فرایندها نیز از همین طریق مدیریت خواهد شد. برای مثال، راننده می‌تواند با قرار گرفتن در فاصله‌ی معینی از ماشین، فرامین را به خودرو ابلاغ نماید و موتور خودرو را روشن و یا آن را به حرکت در بیاورد.
ماژول مخصوص NFC با قرار گرفتن گوشی هوشمند در فاصله‌ای در حدود ۱۰ سانتیمتری اجازه‌ی دسترسی به داده‌ها را می‌دهد. این امر نیز می‌تواند به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ای، هرگونه تلاش احتمالی برای هک سیستم داخلی خودرو را منتفی نماید. در حال حاضر اولین نسخه‌ی نهایی کلید هوشمند در دسترس است و قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. با ورود اولین نسل سوئیچ‌های هوشمند، تکنولوژی‌ها در این زمینه کامل‌تر و پیشرفته‌تر خواهد شد زیرا فضای رقابتی همیشه دلیل بر پیشرفت و ارتقای دانش و فناوری بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه