موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

به گفته‌ی برخی از کارشناسان بازار تلفن‌های همراه، پرچم‌دار جدید Samsung Galaxy S10 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تکنولوژی 5G پشتیبانی خواهد کرد. در بحث و تبادل‌نظری که میان طرفداران تکنولوژی و گجت ها با کارشناسان حوزه‌ی فناوری موبایل صورت گرفته، بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که پرچم‌دار بعدی سامسونگ Galaxy S10 قار به اتصال به شبکه‌ی 5G خواهد بود.
اگر این پیش‌بینی درست باشد، این گوشی هوشمند اولین تلفن جهان است که با پشتیبانی از 5G عرضه خواهد شد. شایان‌ ذکر است که کارشناسان در انجمن‌های گفتگو تبحر زیادی در بازار فناوری دارند و اغلب پیش‌بینی‌هایشان در این زمینه درست از آب در می‌آید.
البته چندی پیش نیز بیانه‌ای مشترک برای همکاری استراتژیک میان سامسونگ و Qualcomm برای استفاده از نسل پنجم ارتباطی 5G منتشر شده بود.
اتصال موبایل به شبکه‌ی 5G به معنای انتقال دیتا از بستر اینترنت در گوشی‌های هوشمند در سطح جدیدی از سرعت است. علاوه بر این طرفداران انتظار دارند که سامسونگ گلکسی S10 نوآوری زیادی داشته باشد. صفحه‌نمایش بدون فریم، بهبود ویژگی‌های اسکنر اثر انگشت و پردازنده‌ی جدید و پرقدرت در این محصول از دیگر انتظارات کاربران است. رونمایی از این محصول برای سه‌ ماهه‌ی اول 2019 برنامه‌ریزی‌ شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه