گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ آذر

این قابلیت آن طور که Twitter آن را نامگذاری کرده به فرد اجازه‌ی دنباله‌دار کردن توئیت‌ها را با زدن دکمه‌ی + جدید در صفحه‌ی توئیت می‌دهد. این شرکت در پستی آورده است: "ما هفته‌ها پیش تعداد کاراکترهای توئیت را افزایش دادیم تا مردم به راحتی بتوانند آنچه را که به آن فکر می‌کنند، توئیت کنند. ما همچنین می‌دانیم که مردم ممکن است بخواهند داستان یا فکری طولانی را به صورت سریالی درآورند، یا اینکه امکان نظریات پشت سر هم را برای هر رویداد یا عنوانی فراهم کنند. پس این به‌روزرسانی چیزی است که متناسب با این خواسته است."
روش کار بدین شکل است که وقتی فرد یک دسته توئیت را پست می کند، اولین توئیت در جدول زمانی به طور معمول نمایش داده می‌شود، همراه با آن دو توئیت دیگر ظاهر می شوند و برای دیدن بقیه‌ی این رشته، فالوئرها نیاز دارند تا بر روی "show this thread" تپ کنند.
برای ایجاد یک دسته توئیت با استفاده از این قابلیت جدید، ابتدا اولین توئیت را نوشته و پس از آن بر روی دکمه‌ی + در گوشه‌ی پایین سمت راست تپ کنید. در این حالت یک فضای جدید با 280 کاراکتر جهت نوشتن خواهید داشت. این فرایند را تا پایان رشته توئیت ادامه دهید و سپس روی tweet تپ کنید و تمامی رشته‌ی ایجاد شده، یک‌باره ارسال می‌گردد. اگر می‌خواهید بعدا یک مطلب را به‌روزرسانی کنید، آن سلسله توئیت را باز کنید و بر روی "add another tweet" در همان رشته تپ نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه