نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۲ تير

ارزهای رمزنگاری شده نوعی معامله‌ی بزرگ هستند. بیتکوین، یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار، ارزش سرمایه‌ای برابر با ۱۱۸ میلیارد دلار در سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ کسب کرد، این مقدار کمی پایین‌تر از نصف ارزش بازار Wells Fargo است. و بدون استارتاپ‌هایی نظیر ManageGo و Purse.io، تبادل سکه‌های مجازی به شکل لوازم الکترونیکی، مواد خوراکی، و حتی املاک و مستغلات هرگز کار آسانی نبود.
برای کم کردن موانع ورود بیشتر به این بازار، شرکت نرم‌افزاری نروژی Opera، مرورگری مبتنی بر کیف پول رمزنگاری برای گوشی‌های هوشمند معرفی می‌کند.
این برنامه‌ی جدید در آخرین نسخه‌ی مرورگر Opera برای اندروید ساخته شده، و از امروز برای حالت بتای خصوصی هم عرضه می‌شود. کاربران علاقمند برای دسترسی به این نسخه می‌توانند به وب‌سایت Opera مراجعه کنند.
Opera Crypto از Ethereum Web3 API پشتیبانی می‌کند، مجموعه‌ای از کتابخانه‌ها که به توسعه‌دهندگان اجازه‌ی تعامل با گره‌های محلی یا دور دست Ethereum را می‌دهد (کامپیوترهایی که در شبکه Ethereum مشارکت دارند). Opera Crypto همچنین توکن‌ها – دارایی‌های دیجیتال با انواع اضافات ارزشمند – به علاوه‌ی مجموعه‌های محبوب رمزنگاری مانند CryptoKitties را پوشش می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه