نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ بهمن

گوگل منوی راست کلیک جدیدی به جیمیل می‌دهد. با وجود اینکه مدت‌ها است کاربر قادر به راست کلیک بر روی هر ایمیلی در محیط اینباکس خود است، اما گزینه‌های محدودی در اختیار داشت. کاربر می‌توانست ایمیل را آرشیو کند، یا آن را به حالت خوانده نشده بازگرداند، یا حذف کند، این همه‌ی کاری بود که می‌شد انجام داد. و حالا، همانطور که این شرکت اعلام کرد این منو تغییر کرده و کاربر یک منوی راست کلیک با ویژگی‌هایی کامل در اختیار دارد که به فرد اجازه می‌دهد اکثر کارهایی را که از طریق منوی نوار بالای جیمیل قادر به انجام آنها است را به همراه چند ویژگی اضافی دیگر، انجام دهد.
برخی از قابلیت‌های منوی جدید شامل پاسخ به پیام‌ها و ارسال آن‌ها، جستجو برای تمامی ایمیل‌های یک فرستنده یا با موضوعی مشابه و باز کردن چندین ایمیل در چندین پنجره در یک زمان است. فرد همچنین قادر به اضافه کردن برچسب به ایمیل‌ها، قطع مکالمات، و استفاده از قابلیت snooze جیمیل است که همگی در همان منو انجام می‌شوند.
همه‌ی این‌ها مواردی ساده هستند و هیچ کدام ویژگی خاصی ندارند و جای سوال اینجا است که چرا اجرای آن برای جیمیل طولانی شد. طبق معمول، گوگل راه‌اندازی منوی جدید را از کاربران G Suite آغاز می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه