سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي

یکی از همکاری‌های نامطلوب در صنعت نیمه‌هادی‌ها، رقابت طولانی مدت Intel و AMD در مبارزه برای تسلط بر قلمرو ساختار x86 برای بیش از 35 سال است. و حالا یک بخش از هسته‌ی پردازشگر نسل هشتم Intel با کارایی بالای، یک بخش از گرافیک‌های AMD Vega، با 4 گیگابایت حافظه ی HBM ترکیب می‌شوند و در یک محصول جدید روانه‌ی بازار می‌شوند.
این محصولات جدید که به طور رسمی "هسته‌ی نسل هشتم اینتل با گرافیک‌های Radeon RX Vega M" نامیده شدند، برای آسانی استفاده "Intel with Radeon Graphics" خوانده می‌شوند.
راه‌اندازی رسمی امروز بر روی اعلامیه‌ی پلتفرمی است که سال پیش ساخته شد، همراه با مجموعه ویژگی‌هایی از مشخصات و اطلاعات فرعی افزوده شده و یکسری از محصولات جدید مبتنی بر Intel with Radeon Graphics که قرار است این هفته در نمایشگاه CES از Dell، HP، و NUC اعلام شود. Intel with Radeon Graphics از پردازنده‌های سری H اینتل و پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon به عنوان دو بخش متمایز از سیلیکون بر روی یک بسته‌ی مشابه استفاده می‌کند.
این پردازنده‌ی گرافیکی که توسط واحد نیمه سفارشی AMD طراحی شده با طراحی‌های سفارشی مانند تراشه‌های داخلی PlayStation 4 و Xbox line هم‌خوانی دارد.
محصولات جدید، توسعه‌ای از قطعه‌سازی سنتی تولید تلفن همراه Intel هستند که تاکنون تحت عنوان "YUH" شناخته می‌شدند، و حالا با نام "G" برای ترکیب پردازنده‌ی H با تطبیق‌پذیری U طراحی شده‌اند. پردازنده‌های کلاس G از Intel with Radeon Graphics که امروز راه‌اندازی شدند، بزرگ‌تر از پردازنده‌های استانداردی هستند که ما به طور معمول برای پلتفرم‌های تلفن همراه انتظار داریم که همراه با TDP بین 65 و 100 وات عرضه شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه