گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۸ مهر

امروز Amazon نسخه‌ی نسل دوم Echo را با بلندگوی باس اختصاصی و طراحی اصلاح شده و موجزتر معرفی کرد. دستگاه جدید ظاهرا نصف اندازه‌ی نسخه‌ی اصلی Echo است که با پارچه‌ای جوشیده شده است و برای فروش با قیمت 99 دلار عرضه شد. شرکت که برای اولین‌بار بسته‌ی سه تایی از آن را به فروش می‌رساند، این دستگاه صوتی سه منظوره را با قیمت 250 دلار ارائه می‌دهد و برای خرید آن فرد نیاز است هر سه دستگاه Echo را به سبد خرید خود اضافه کند که در این شرایط Amazon پنجاه دلار از قیمت کل محصول کسر می‌کند.
تقریبا از زمان تاسیس دستگاه صوتی چند منظوره درخواست اصلی کاربران Echo بوده است. معرفی این دستگاه جدید که قابلیت پخش همزمان از دستگاه‌های چندگانه را دارد، بدین معناست که حالا Echo تهدید رقابتی مستقیمی برای Sonos است. این شرکت همچنین قصد دارد جایگزین قیمت پایین‌تری برای HomePad آینده‌ی Apple ارائه دهد.
علاوه بر دستگاه صوتی چند منظوره، حالا Echo قابلیت برقراری تماس رایگان با ایالات متحده، مکزیک و کانادا را برای اولین‌بار دارد و برای کمک به این ایده، یعنی Alexa به عنوان جایگزین تلفن همراه، Amazon دستگاه 35 دلاری جدیدی را با عنوان Connect معرفی کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه