ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۴ مرداد

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتباط تمامی مدارس ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم، البته بحث تجهیز مدارس هم صحبت درستی است اما نمی‌توانیم در این حوزه تا تجهیز مدارس دست روی دست بگذاریم.
محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه هیات وزیران در پاسخ به سوالی در خصوص امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور اظهار داشت: امروز در دولت در این خصوص صحبت کردیم تا تصمیم در این خصوص اتخاذ شود، البته در این جلسه به نتیجه نرسیدیم.
هفته گذشته، وزیر ارتباطات در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۵ با سرپرست وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای برای هوشمندی مدارس به امضا رساند. پس از آن در شبکه‌های اجتماعی انتقاداتی به او وارد شد که چطور این تفاهم را امضا کرده و این قول را برای هوشمندسازی مدارس داده در حالی که هنوز بسیاری از مدارس کپری هستند و امکانات اولیه ندارند.
وزیر ارتباطات امروز به این انتقادات پاسخ داد و گفت: ما طبق توافق‌نامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم سه لایه برای هوشمندسازی درنظر گرفتیم که بخشی از آن، موضوع ارتباطات مدارس است، خدمات لازم برای خدمات هوشمندسازی در لایه دوم و لایه سوم تجهیز مدارس است.
آذری جهرمی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های همه دستگاه‌ها در این حوزه مشخص شده؛ بخش خصوصی هم در این حوزه همکاری خواهد کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: ارتباط تمامی مدارس ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم، این مساله می‌تواند برای نظام آموزشی متحول‌کننده باشد، البته بحث تجهیز مدارس هم صحبت درستی است اما نمی‌توانیم در این حوزه تا تجهیز مدارس دست روی دست بگذاریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه