ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

در پی حادثه سیل در استان سیستان و بلوچستان، ارتباطات تلفنی شهرستان فنوج در این استان به دلیل قطعی ارتباطات شبکه فیبر، به طور کامل قطع شده است.
محمدرضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران در مورد آخرین وضعیت ارتباطات تلفنی استان سیستان و بلوچستان در پی حادثه سیل، گفت: از روز گذشته و به دنبال وقوع سیل در این استان، ارتباطات دو شهر نیک شهر و قصرقند به دلیل قطع شبکه فیبر، به طور کامل قطع شده بود که با حل شدن این مشکل، هم اکنون وضعیت برقراری ارتباطات در این دو شهر، در حال عادی و پایدار است.
وی گفت: هم اکنون و به دلیل قطعی شبکه فیبر، ارتباطات تلفن و موبایل در شهرستان فنوج و روستاهای آن به طور کامل قطع است و به دلیل قطع شدن راههای ارتباطی به این شهرستان، امکان رفع خرابی وجود ندارد.
بیدخام گفت: به محض رفع مشکلات راههای ارتباطی، نسبت به رفع قطعی های شبکه مخابراتی شهرستان فنوج نیز اقدام خواهد شد و پیش بینی می کنیم ظرف ۱۲ ساعت بتوانیم ارتباطات را در این شهرستان به حالت پایدار برسانیم.
وی تاکید کرد: ارتباطات شبکه مخابراتی کشور در سایر شهرها و شهرستان های استان سیستان و بلوچستان پایدار و برقرار است و مشکلی از خرابی در این مناطق گزارش نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه