ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۷ آبان

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیر کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: به رغم وقوع زلزله بامداد امروز در استان آذربایجان شرقی وضعیت ارتباطات این استان در حالت پایدار قرار دارد.
مدیر کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: به رغم وقوع زلزله بامداد امروز در استان آذربایجان شرقی وضعیت ارتباطات این استان در حالت پایدار قرار دارد.
محمدرضا بیدخام گفت: به رغم وقوع زلزله بامداد امروز در استان آذربایجان شرقی وضعیت ارتباطات این استان در حالت پایدار قرار دارد و ارتباطات تلفنی و موبایل این استان بدون قطعی بوده و ارتباطات در این استان کاملا در حالت عادی قرار دارد.
وی تاکید کرد: در همین حال وضعیت اینترنت نیز در حالت پایدار قرار دارد و هیچ گونه قطعی تاکنون در این زمینه گزارش نشده است.
مدیر کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: هیچ گزارشی در مورد آسیب احتمالی به شبکه ارتباطی تاکنون دریافت نشده است و جای نگرانی در این زمینه نیست و امکاناتی در مخابرات استان وجود دارد تا در صورت وقوع حادثه و قطعی احتمالی از آنها برای برقراری ارتباط استفاده شود.
محمدرضا بیدخام از مردم خواست که در این مواقع از تماس های غیر ضروری پرهیز کرده و برای برقراری ارتباط از پیامک و تماس کوتاه استفاده کنند.
گفتنی است ؛ مرکز لرزه‌نگاری کشور مرکز این زلزله ۵.۹ ریشتری را که ساعت ۲:۱۷ بعد از نیمه شب پنجشنبه رخ داد حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی و در عمق دو کیلومتری زمین اعلام کرد.
این زلزله به قدری شدید بود که بیشتر از ۱۰ ثانیه طول کشید و باعث ترس و وحشت مردم در استانهای آذربایجان شرقی، گیلان و اردبیل شد. این زمین لرزه در استانهای آذربایجان غربی و زنجان و قزوین هم احساس شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه