ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌من، نخستین نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‎‌ای کشور دیروز با دو محور تشریح ره نگاشت تحول راهبردی بیستون (برنامه راهبردی نصر کشور) و همچنین نمایشگاه الکامپ بیست و پنجم با حضور رییس، دبیر کل و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای و مدیر اجرایی الکامپ در محل نصر تهران برگزار شد.
رسول سراییان دبیرکل سازمان در این نشست ضمن تشریح برنامه راهبردی سازمان تحت عنوان بیسفون و چشم‌انداز سازمان برای سال ۱۴۰۱ گفت: ساماندهی، توانمندسازی، توسعه و پیشرانی و همچنین نوآوری و پیشتازی از اهداف مهم سازمان نصر کشور برای رسیدن به این چشم‌انداز است.
وی افزود: برنامه راهبردی این سازمان با عنوان «بیستون» با چشم انداز سال ۱۴۰۱ در سه محور تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی تدوین شده است.
وی با بیان اینکه اولویت‌‎های راهبردی پیش روی دنیا در همین سه محور است، ادامه داد: سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد جهانی در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۵.۵ درصد بود که پیش‌بینی‌ می‌‌شود در سال ۲۰۲۵ به ۲۴.۳ درصد برسد.
سراییان با بیان اینکه در سال ۹۷ رشد اقتصادی در دو بخش کشاورزی و صنعت منفی بوده است، گفت: این در حالی است که بخش خدمات ۲ و نیم درصد رشد داشته است.
وی افزود: رونق تولید با تمرکز بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید خدمات بر روی این بستر تحقق پیدا می‌کند و مهم‌ترین رسالت نصر کشور در این رابطه تدوین نقش ICT در صنایع مختلف است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه