ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران درباره‌ی پرداخت بدهی‌های معوق به بازنشستگان شرکت ملی پست در سال ۹۷ با اشاره به بازنشستگی حدود ۸۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در سال ۹۷، افزود: بخشی از پاداش آخر خدمت این بازنشستگان پرداخت شد اما برای پرداخت مابقی آن، راهکارهایی از جمله تسویه مطالبات شرکت و همچنین اخذ وام به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و با نتایجی که به دست آمد، در فروردین ماه سال آینده، پاداش بازنشستگان پرداخت می‌شود.
نعمتی، تورم نیروی انسانی را یکی از مشکلات اصلی شرکت ملی پست عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه امکان کم کردن نیرو وجود ندارد، با آموزش نیروی انسانی در راستای هوشمندسازی شبکه و رویکرد تجارت الکترونیک حجم کار در شرکت ملی پست افزایش پیدا می‌کند.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، ترمیم معیشت کارکنان پست را یکی دیگر از برنامه‌های سال ۹۸ این شرکت اعلام کرد و گفت: با مشکلاتی که وجود دارد اما تلاش می‌کنیم در سال ۹۸ معیشت کارکنان شرکت ملی پست ارتقای خوبی داشته باشد.
رییس هیات مدیره شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور اپراتورهای خصوصی پست و تحول در شرکت ملی پست، سال ۹۸ را سال شکوفایی و رونق بخش پست عنوان کرد و گفت: در سال ۹۸ کیفیت ارائه‌ی خدمات پستی نسبت به سال ۹۷ افزایش خوبی پیدا می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه