ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از گسترش و ارتقای کیفی شبکه‌ی زیر ساخت در شش ماه آینده خبر داد و گفت: مهم‌تر از توسعه و ظرفیت شبکه، پایداری آن است.
جلسه‌ی هم‌اندیشی مدیران شرکت ارتباطات زیر ساخت، با حضور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت، معاونان، مدیران ستادی و مدیران استانی این شرکت، برگزار شد.
عباسی شاهکوه با اشاره به اجرایی شدن پروژه‌ی تدبیر از افزایش ظرفیت قابل توجهی در بخش انتقال خبر داد و گفت: ظرف چهار ماه آینده در بخش "آی‌پی" گشایش‌های خوبی در شبکه‌ی زیر ساخت ایجاد می‌شود. همچنین در شش ماه آینده شبکه‌ی زیرساخت با کیفیت عالی گسترش می‌یابد.
به گفته‌ی او، افزایش کیفیت سرویس‌های زیرساختی موجب می‌شود تا اپراتورها بر بستر این شبکه سرویس‌های بهتری ارایه دهند و هیچ تنگنای ارتباطی به دلیل مشکلات زیرساختی وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیاست اتصال همه‌ی روستاهای کشور به فیبر نوری دنبال می‌شود، افزود: در برنامه‌ی ششم توسعه وزارت ارتباطات مکلف شده است که 80 درصد خانوارها را به اینترنت با سرعت 20 مگابیت بر ثانیه دسترسی دهد.
او به موضوع تغییر ساختار استان‌ها اشاره کرد و گفت: لازم است این تغییرات را با نگاه فرصت محور بنگریم. سیاست وزارتخانه آن است که در هر استان یک نقطه‌ی تماس با بیرون از وزارت ارتباطات وجود داشته باشد و آن را تقویت کند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به این که برخی اشکالات در موضوع تغییر ساختار قابل حل است، گفت: لازم است در این زمینه، نمایندگان استانی در راستای بیان مستدل ساختار تفصیلی انتخاب و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه