ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۳ ارديبهشت

به گزارش ایمنا، رییس کمیسیون فنی اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی گفت: ارتباطاتی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برقرار شده که بتوانیم ارز دیجیتال ملی را به بازار بیاوریم و از آن در کسب و کارهای فضای مجازی استفاده کنیم تا مدیریت سیستم مالی فضای مجازی تحت نظارت باشد.
سید محمد شفیعی علویجه اظهار کرد: به‌زودی این ارز به بازار کسب و کارهای فضای مجازی می‌آید و استفاده حداکثری از ارزهای دیجیتال در کسب و کارهای فضای مجازی کاربران را از کلاه‌برداری‌ها و فیشینگ‌ها مصون می‌دارد.
وی با بیان اینکه فعالیت اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی کشوری است و مخصوص یک شهر یا استان نیست، اظهار کرد: کسب کارهایی که قصد ارائه خدمات تخصصی و فنی مخصوص را دارند باید تحت نظر کمیته‌های مختلف اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی فعالیت کنند و ارائه‌دهندگان تجهیزات پزشکی و مواد غذایی در فضای مجازی از جمله کسانی هستند که باید تحت نظر کامل اتحادیه باشند.
رییس کمیسیون فنی اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی افزود: یکی دیگر از شروط نخست ثبت کسب و کارها در اتحادیه فضای مجازی نماد E (نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی) است. هدفمندسازی کسب و کارهای حوزه دیجیتال و فضای مجازی هدف اصلی تشکیل اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی است. راهنمایی، مشاوره و اشتغال‌زایی برای جوانان از جمله خدماتی است که اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به دارندگان پروانه فعالیت ارائه می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه