ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

به گزارش پیوست، جمعی از نمایندگان مجلس سوال خود در مورد «نحوه فعالیت و کسب درآمد سرویس‌های ارزش افزوده» از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع دادند.
سیدفرید موسوی، نماینده تهران در صفحه توییتری خود از سوال خود از وزیر ارتباطات در مورد «ارائه‌دهندگان سرویس‌‌های ارزش افزوده و موانع عدم تعطیلی این روش غیراخلاقی کسب درآمد» خبر داد. در شرح سوال این نماینده آمده است: «مدتی است سرویس‌های ارزش افزوده با روش‌های نادرست، غیراخلاقی و با سواستفاده از ناآگاهی کاربران به کسب  درآمد هنگفت از جیب مردم، بودن اطلاع آنها مشغول هستند. دولت و وزیر ارتباطات بارها وعده ساماندهی این سرویس‌ها را داده است. آیا نگاه وزیر به موضوع صرفا در راستای هشدار به جامعه و فضاسازی مطرح شده یا واقعا وعده داده شده عملی خواهد شد؟»
در دو سال گذشته محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پست‌ها و توئیت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از رگولاتوری و دیگر بازیگران مرتبط با بازار ارائه خدمات ارزش افزوده از جمله اپراتورهای تلفن همراه و همچنین شرکت‌های فعال در این حوزه خواسته تا با قانونگذاری مشخص و در نظر گرفتن دستورالعمل‌های شفاف، جلوی مزاحمت‌ و کلاهبرداری از کاربران به واسطه ارائه خدمات ارزش افزوده را بگیرند.
چندی پیش جهرمی همچنین در توییتی با هشتگ پایان VAS به تقلب‌ها و کلاهبردار‌ی‌هایی که از این طریق صورت می‌گیر اشاره کرده و نوشت: «دوستان دیگر به یقین رسیده‌اند که در این مورد هیچ خط قرمزی ندارم، مخصوصا اگر از جیب مردم دزدی شود.»
دیروز (۱۴ مهرماه) نیز او در پاسخ به سوال پیوست درمورد سرنوشت شرکت‌هایی که خدمات ارزش افزوده ارائه می‌دهند، اعلام کرد که لیست شرکت‌های خدمات ارزش افزوده خاطی به زودی منتشر می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه