کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ خرداد

ارزش رایج‌ترین پول رمزنگاری شده‌ی جهان هم اکنون از 2000 دلار برای هر کوین گذشت. این موضوع در ارتباط با طیف وسیعی از مبادلات بیت کوین از جمله Coinbase و Kraken صدق می‌کند. این ارزیابی کل سقف بازار Bitcoin را ۳۲/۹۲ میلیارد دلار نشان می‌دهد. آن طور که نمودارهای نشان می‌دهند Bitcoin در سال جاری موفقیت بزرگی داشته است.
برای اولین‌بار ارزش بیت کوین در سال 2013 از مرز 1000 دلار گذشت اما ترکیب عواملی همچون Mount Gox موجب سقوط ارزش آن شد. بعد از آن پشتیبانی برخی موسسات مالی از خدمات Bitcoin و مبتنی بر بلاک‌چین، همچنین ثبات عمومی در قوانین چین موجب بازگشت دوباره‌ی ارزش Bitcoin به مرز 1000 دلار در پایان سال گذشته شد و از آن پس ارزش آن به طور مداوم تا سال 2017 شاهد رشد بوده است.
تا پایان ماه آوریل هر کوین با قیمت 1343 دلار فروخته شد اما حالا حدود سه هفته بعد ارزش هر کوین 50 درصد افزایش داشته است. اما Bitcoin تنها پول رمزنگاری شده‌ی در حال رشد نیست و Ripple به عنوان پول متمرکز با هدف پروتکل توافقی برای بانک‌های بزرگ بیش از 1000 درصد در کمتر از یک ماه رشد کرده است و پس از Bitcoin در رده‌ی دوم قرار دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه