اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ شهريور

رویترز گزارش می‌کند، بیش از یک میلیون کاربر اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرم حالا قادر به ارزیابی اعتبار حساب‌های کاربری هستند، این عرضه هفته‌ها پس از آن بود که فیسبوک، شرکت مادر آن، معیار مشابهی را برای شناسایی و حذف حساب‌های جعلی بر روی این پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی راه‌اندازی کرد.
اینستاگرم روز سه‌شنبه گفت، قابلیت "About This Account" را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه‌ی مشاهده‌ی تبلیغاتی که برای یک حساب کاربری اجرا می‌شود، کشوری که کاربر قرار دارد، تغییرات نام کاربری در سال گذشته، و همینطور جزئیاتی دیگر را می‌دهد.
Mike Krieger، مؤسس و مدیر ارشد فناوری اینستاگرم گفت: دور نگه داشتن مردم از نیت‌های بد در پلتفرم ما فوق‌العاده مهم است. این بدان معناست که تلاش می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم افرادی که کاربران دنبال می‌کنند و حساب‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستند، همان‌هایی هستند که آن‌ها می‌گویند، و بازیگران بد را قبل از آسیب رساندن به دیگران متوقف کنیم.
اینستاگرم همچنین افزود اجازه‌ی استفاده از برنامه‌های شخص ثالث، همچون DUO Mobile و Google Authenticatior را برای احراز هویت‌های دو فاکتوری می‌دهد که به کاربران در ورود امن به حساب‌های کاربری‌شان کمک می‌کند.
اوایل ماه جاری، فیسبوک این ویژگی را برای کاربرانی که صفحاتی با تعداد کاربران زیاد از ایالات متحده‌ی آمریکا را مدیریت می‌کنند، عرضه کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه