اپلیکیشن
مریم طاهری۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

در نسخه بروزرسانی شده LINE، قابلیتی وجود دارد که از مدت‌ ها پیش کاربران در انتظار آن بودند. با این آپدیت، کاربران می‌توانند عکس‌ و ویدیو را به ‌صورت همزمان در حین گفتگو ارسال کنند. در نسخه‌ های قبلی، دو پنجره‌ی متفاوت برای ارسال هر یک از این موارد وجود داشت. اکنون کاربران می‌توانند همه‌ی تصاویر و ویدیوهای خود را در یک پنجره مشاهده و آن‌ها را ارسال کنند. اگرچه استفاده از این قابلیت در ابتدا کمی دشوار است، اما پس از مدتی کاربران متوجه کاربرد عالی آن خواهند شد.
نسخه‌ی ۷.۰.۰ از اپلیکیشن لاین برای تمامی نسخه‌ های آن عرضه شده است. صفحه‌ی بروزرسانی شده این اپلیکیشن با طرحی زیبا ، نسخه‌ی مورد نظر کاربر را با توجه به سیستم عامل گوشی او پیشنهاد می‌دهد. این نسخه ‌ها شامل نسخه ‌های کامپیوتر شخصی و موبایل هستند.
در آپدیت جدید گزینه‌ای برای ویدیو در صفحه‌ی پروفایل دارد. ویدیو های پروفایل در تایم‌ لاین کاربر پخش می‌شوند. قبل از این، ویدیو هایی که به ‌عنوان تصویر پروفایل استفاده می‌شدند، تنها در همان صفحه قابل پخش بودند.
طی گزارشی که توسط شرکت App Annie منتشر شد، لاین به‌ عنوان پردرآمدترین منتشرکننده‌ی اپلیکیشن برای دو سیستم‌ عامل iOS و اندروید در سال گذشته معرفی شده است. بنابراین این با چهارم است که LINE در آمار این شرکت به‌ عنوان یکی از برترین ها معرفی می ‌شود. همچنین، LINE  تنها شرکتی است که بیش از یک اپلیکیشن آن، به مدت سه سال متوالی در لیست ۱۰ اپلیکیشن برتر قرار می‌گیرند.
ناگفته نماند که  LINE در رتبه‌ بندی برترین اپلیکیشن‌ ها از نظر تعداد کاربران فعال، در رتبه‌ی اول دستگاه ‌های اندروید قرار ندارد. در این دسته ‌بندی، اپلیکیشن ‌های واتساپ، فیس‌بوک، مسنجر فیس‌بوک و اینستاگرام در بالای لیست قرار دارند. پس از آن‌ ها، اپلیکیشن‌های توییتر، Clean Master، اسکایپ، MX Player  و دراپ‌ باکس قرار دارند و در جایگاه دهم، اپلیکیشن LINE قرار گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه