تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش مجله ایزوستیا، سازمان گردشگری روسیه به تازگی تصمیم گرفته است تا در49 پارک ملی این کشور از هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت گردشگران روسیه استفاده کند. آن ها می توانند بهترین و سریع ترین مسیر و کمپ های دسترسی به امکانات اولیه را برای گردشگران مشخص سازد.

سیستم چطور کار می کند؟

گردشگران با نصب نرم افزار "گردشگری" قادر خواهند بود تا حرکت در این پارک ها، در هر کجای این مسیر با مرکز گردشگری در ارتباط باشند و در خواست کمک کنند. در صورتی که با مشکل اورژانسی مواجه شوند، سیستم بلافاصله پاسخ داده و کیت پزشکی را با هواپیمای بدون سرنشین به محل ارسال خواهد کرد. علاوه بر راین در هنگام ورود بازدید کنندگان به پارک به آن ها مچ بند هایی با دکمه SOS داده خواهد شد.
این مچ بند برای کار با برنامه های کاربردی نیازی به اینترنت ندارد و تنها با نصب سنسور هایی در مناطق تفریحی پیام ها رو منتقل می کند. توسعه دهندگان این پروژه متخصصین سازمان جغرافیایی و کمپانی ژئواسکن هستند.
این پروژه بدون خرید هواپیماهای بدون سرنشین 30 میلیون روبل هزینه داشته است. در آینده، هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت بر راه ها و پارک ها در جهت پیدا کردن شکارچیان قانونی و آتش سوزی های اولیه طراحی خواهند شد.

برچسب هاDrones parks
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ناسا در حال کار کردن با دانشجویان بر روی طرح هوای پیمای مریخ است