تکنولوژی
رضا رزمی۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت

کمپانی مایکروسافت در روز گذشته کنفرانس خبری خود را در شهر San Francisco برگزار کرد. در این کنفرانس مایکروسافت به معرفی برخی از امکانات جدید خود برای طراحان و توسعه دهندگان وب را معرفی کرد که از مهمترین آنها می توان به این مورد اشاره کرد که از این پس می توانید اپلیکیشن های iOS و Android را بر روی پلاتفرم ویندوز داشته باشید.
کمپانی Microsoft امکاناتی را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد که به کمک آن می توانند از کدهای Java و C++ استفاده مجدد کنند همچنین برای توسعه دهندگان iOS هم امکانی را در نظر کرفته است تا بتوانند از کدهای Objective C استفاده مجدد نمایند، بدین ترتیب این توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های موجود بر روی Android و iOS را به ویندوز بیاورند.
این بدان معنی است که کاربران می توانند اپلیکیشن های Android و iOS را بر روی Windows Phone ، Tablet و یا PC خود نصب کنند و از ان لذت ببرند.
برای شروع کمپانی Microsoft بازی Candy Crush را به پلاتفرم ویندوز فون ها آورده است.
هدف از این کار مایکروسافت مشخص است ، یکی از مشکلات ویندوز فون ها نبودن اپلیکیشن های کافی و مناسب در مقابل Android و iOS بود و آنها سعی دارند تا با این ترفند بتوانند اپلیکیشن های بیشتری بر روی پلاتفرم ویندوز هود داشته باشند تا بتوانند از این طریق کاربران را مجاب به خریدن محصولات این کمپانی کنند.
البته این طرح مایکروسافت با انتقاداتی هم روبرو شده است برای نمونه سایت Thurrott ، این حرکت مایکروسافت را یک کار بی مورد دانسته چرا که هیچ چیز جدیدی در آن دیده نمی شود و هیچ فایده ای نخواهد داشت اگر کاربران بتوانند اپلیکیشن هایی را که چند سال پیش ارائه شده بر روی ویندوز فون خود داشته باشند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقصی که باعث میشود، هنگامی که دوستانتان یک پیام میفرستند، اسکایپ برای همیشه از کار بیفتد